یکشنبه, 26 آذر 1396


تماس با ما

خراسان شمالی - بجنورد - خیابان طالقانی شرقی - بلوار استقلال - روبروی بوستان شهر

کد پستی : 44891 - 94156

تلفن : 2 - 32263281 - 058

دبیرخانه و نمابر : 32263280 - 058

رایانامه : info@nkhrw.ir

شماره پیام کوتاه :30006883 

 

 

آمار بازدیدکنندگان
کاربران آنلاین :3
بیشترین بازدید همزمان:128
بازدید امروز :126
بازدید دیروز :607
کل بازدید :453519
میانگین بازدید :419
آخرین به روزرسانی:1396/09/25 13:59:21

«با نام و یاد خدا»

«منشور اخلاقی سازمان ویژه طرح تکریم ارباب رجوع»

                                                       

به منظور جلب رضایت ارباب رجوع  (بهبود کیفیت ارائه خدمات و برخورد کارکنان و دست اندرکاران شرکت سهامی آب منطقه ای خراسان شمالی ) هجده رهنمود جهت رعایت ارائه می گردد. امید است با رعایت موارد زیر باعث خشنودی خدا و خلق باشیم.

متانت رفتار، شکوه آدمی است.

 

1-     همیشه تلفن را با گفتن (سلام علیکم، شرکت سهامی آب منطقه ای ...) و یادآوری قسمت مربوطه جواب دهید.

2-   هیچگاه اجازه ندهید تلفن برای مدت طولانی زنگ بزند. زیرا شخصی که در طرف دیگر تلفن است از انتظار بی مورد ناراحت شده و طبیعتاً در رفتارش با شما بی تاثیر نخواهد بود.

3-     بهتر است برخورد شما با مراجعه کننده همیشه با تبسمی آرام همراه باشد.

4-     همیشه مدارک ارباب رجوع را با لحن مودبانه از وی بخواهید.

5-     هیچوقت صدای خود را برای ارباب رجوع بلند نکنید و در برابر خشونت کلامی، متین، شکیبا و خویشتن دار باشید.

6-     هیچگاه مدارک را برای وی پرت نکنید.

7-     اگر از ارباب رجوع خطا یا اشتباهی سر زد، او را سرزنش نکنید و طبق قانون با وی رفتار کنید. فکر نکنید که ارباب رجوع پائین تر از شماست.

8-   به شکایات و مشکلات مراجعین رسیدگی کنید اگر مشکل وی با وظایف شما ارتباط ندارد، ارباب رجوع را به کسی که به او مربوط می شود راهنمایی کنید.

9 -  همیشه با سر و وضع مرتب در سر  کار حاضر شوید درست بایستید و بنشینید.

10-  از شایعه سازی، تهمت، غیبت، خبر چینی و هر اقدامی که صمیمیت و اعتماد کارکنان را تضعیف می کند، پرهیز نمایید.

11-  اگر ارباب رجوع با شما به لحن  بدی صحبت کرد آرام باشید و سعی کنید وی را آرام کنید و هیچگاه قبل از وی، محل خدمت را ترک ننمایید.

12-  همیشه هنگام صحبت با ارباب رجوع، حداکثر توجه خود را به وی و مشکلاتش معطوف دارید.

13-  از پاسخ دادن به سلام و احوال پرسی ارباب رجوع هیچگاه کوتاهی نکنید و از به کار بردن کلماتی مانند «متشکرم» و «خداحافظ» دریغ نورزید.

14-  مراجعین را هر زمانی که موقعیت و نیاز ایجاب کند راهنمایی کنید و هیچگاه به آنان کم توجهی ننماید.

15- واضح و مودبانه با مراجعین صحبت کنید و لحن ملایمی داشته باشید.

16- اگر ارباب رجوع را راهنمایی می کنید، فکر نکنید که همه با یک بار شنیدن راهنمایی، آن را خواهند فهمید. همیشه از درک مطلب مراجعین کسب اطمینان کنید و از دوبار توضیح دادن نهراسید.

17-  همیشه در برخورد با ارباب رجوع صبور باشید و زمان کافی برای ادای توضیح به ایشان بدهید.

18- سازمان و محل کار، خانه دوم شماست سعی کنید احساس خوشآیندی نسبت به آن در خود ایجاد کنید، شرایط کاری خود را طوری ترتیب دهید تا احساس آرامش و راحتی کنید.



بازدید:2493
آخرین به روزرسانی: 1395/01/17

« اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال »

© تمامی حقوق این وب‌سایت، متعلق به شركت سهامی آب منطقه‌ای خراسان شمالی است.  |  تولید و پشتیبانی: گروه دیبا