توافق نامه سطح خدمت در تارنما
مقدمه
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافق نامه سطح کلیه خدمات پورتال شرکت سهامی آب منطقه ای خراسان شمالی را به اطلاع میرساند :
1- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای خراسان شمالی به امکان ثبت و پیگیری درخواستها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما > ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد .در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادت خود را از طریق "منوی تماس با ما > پیگیری پیام و پیشنهادات "، پیگیری نمایید.
2- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای خراسان شمالی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
هدف
هدف از این توافقنامه این است که خدمت با کیفیت هرچه بهتر از طرف شرکت سهامی آب منطقه ای خراسان شمالی به خدمت گیرندگان ارائه شده و مورد توافق و رضایت آنها قرار گیرد.
این بیانیه، سطح توافق دو جانبه در خصوص این خدمت، روشهای نظارت و مسئولیتهای سازمانی را در صورت لزوم مشخص میکند.
مسئولیت
حوزه ستادی آّب منطقه ای خراسان شمالی موافقت میکند که خدمت را به ترتیب زیر ارائه نماید:
اطلاعرسانی از طریق رسانههای آّب منطقه ای خراسان شمالی (پرتال و سایت خبری و سامانه ارسال پیامک)
آّب منطقه ای خراسان شمالی دارای مجوز ایجاد و اجرای سیاستهای صدور پروانههای صنعت آّب برای عموم مردم است که مستندات آن به شرح ذیل میباشد:
قانون توزیع عادلانه آب
قانون تععین تکلیف چاه های فاقد پروانه
دستور العمل اجرایی قانون تعیین تکلیف چاه های فاقد پروانه
آیین نامه اجرایی فصل دوم قانون توزیع عادلانه ی آب
تعهدات متقابل خدمت گیرنده و دستگاه اجرایی
خدمت گیرنده موظف است اطلاعات خواسته شده را به درستی و به صورت صحیح ارائه نماید.
در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده خدمت مراتب را از قبل اطلاع رسانی خواهد نمود.
هزینه ها و پرداختها
هزینههای دریافت این خدمت از طریق سامانه بروز رسانی ،محاسبه و صدور می شود.
دوره عملکرد
این خدمات همیشه و یه صورت برخط در اختیار خدمتگیرنده بوده و اگر به دلایل فنی نیاز به قطع خدمت وجود داشته باشد بر روی صفحه اصلی خدمت تاریخ و ساعت آن اطلاعرسانی خواهد شد.
خاتمه توافقنامه
در صورتیکه آّب منطقه ای خراسان شمالی تشخیص دهد ارائه این خدمت باید براساس قوانین و بخشنامههای جدید متوقف گردد این موضوع از طریق رسانههای رسمی این شرکت اطلاعرسانی خواهد شد.