بیانیه راهبرد مشارکت های عمومی
راهبرد مشارکت های عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی
شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی در راستای انجام ماموریت خود تلاش می کند با برنامه محوری، نگاه سیستمی و توان کارشناسی خدمات باکیفیتی را به طرز شایسته و در چارچوب وظایف قانونی خود به مخاطبین ارائه نماید. چشم انداز ما آن است که همواره بعنوان یکی از بهترین شرکت ها در خدمت رسانی نزد مردم شناخته شویم.
هر شرکتی در راستای تحقق اهداف، اجرای ماموریت ها و ارائه خدمت به مردم نیازمند توجه تام مخاطبان خود می باشد. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخورد های حاصل تعاملات دوسویه ، انتخاب راهبرد های ارائه خدمت، سخت و ناممکن می گردد. به بیان دیگر ارائه خدمت به نحو شایسته زمانی امکانپذیر است که مخاطب، میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات اعلام ، تعامل و مشارکت خود را کامل نماید. شرکتی در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پیشنهادات و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسبِ جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ نماید.
در این راستا و به منظور جلب مشارکت های مردمی شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی برخود لازم می داند نظرات، پیشنهادات و انتقادات آحاد مردم را گردآوری و راهبردهای منتج به افزایش کیفیت خدمات را تدوین نماید.
شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه های اجرائی را در سرلوحه کار خود قرار داده است و به همین منظور بسترهای ارتباطی الکترونیکی را به شرح زیر فراهم و ارائه می نماید:
این شرکت کلیه مقررات صادره خود اعم از بخشنامهها، آیین نامهها، دستورالعملها و ضوابط اجرایی را از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و امکان دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی را فراهم میکند.
شما می توانید دیدگاه خود را از طریق ایمیل info@nkhrw.ir و یا به صورت تلفنی (2 - 32263281 - 058) یا پیام کوتاه (30006883) به این شرکت انتقال دهید.
همواره مشتاق دیدگاهها و نظرات شما هستیم